Dnes bola založená Sharkyho skupina

13.04.2009 15:24


Ako ste si všimli moja prezývka je Sharky ( Šarky ), týmto by som chcel založit skupinu "fanatikov" , prívržencov a nadšencov pre fotografiu a fotenie. Nezaleží či ste amatér,poloprofesionál, alebo profesionál a ani to ,či fotíte alebo chcete len obdivovať fotografie, stáť ako model pred objektívmi naších digitálnych miláčikov. Si visážistka alebo vieš dobre pracovať vo photoshope. Aj Teba hladám! Ešte ste sa nerozhodli? Nebojte sa,nájdeme spoločnú reč,dobrých priateľov...pripojiť sa môže každý. Dôležitá je len dobrá nálada,humor a priateľstvo. 

  

Takže týmto oficiálne zakladám skupinu Sharkyho priatelov..... ak sa chceš stať členom skupiny neváhaj a kontaktuj ma. Máš nápad a dokážeš vvytvoriť logo skupiny,motto alebo slogan ..tak isto neváhaj ,napíš a pošli ..dáme hlasovať .
 

—————

Späť


Chceš mať foto na tejto stranke? kontaktuj ma


 Chceš sa pridať ku Sharkyho skupine? Čítaj novinky a kontaktuj ma...teším sa